Cumpara rovinieta online -
Calculator roviniete Romania

Un duo clujean ne simplifica drumurile

BrandVoice Scala Assistance: Un duo clujean ne simplifica drumurile
Scala Assistance este singura companie avand capital integral romanesc, cu pionierat in distributia de roviniete online si o cifra de afaceri estimata la 38 de milioane de euro pentru 2016.
 
Scala Assistance este prima companie care a introdus conceptul de vanzare de roviniete online in 2007. In ce context a aparut ideea de a porni acest business?
 
Suntem de asemenea singura companie din Romania care are ca principal obiect de activitate emiterea si distributia de roviniete. Ideea de a lansa un astfel de concept a venit de la o necesitate proprie. Pur si simplu pornisem intr-o excursie in tara si ne-a fost foarte greu sa achizitionam o rovinieta. Am realizat imediat ca este nevoie de cineva care sa simplifice acest proces, asa ca am facut toate demersurile legale necesare pentru a putea activa pe acest segment. Pentru a gestiona eficient plata taxelor de drum, am mizat pe inovatie, respectiv solutii tehnologice simple si de calitate, prin intermediul carora am construit platforma roviniete.ro. Ne-a ajutat mult si experienta profesionala anterioara – ambii lucrand in asigurari. Brokerajul in asigurari este domeniul din care am invatat, in timp, ce face diferenta atunci cand oferi servicii – atentia centrata pe nevoile clientului, dublata de o dorinta constanta de a intelege cum se schimba aceste nevoi si, mai ales, in ce circumstante. Ne-am dorit ca prin Roviniete.ro sa simplificam viata soferilor; dincolo de o platforma online foarte usor de utilizat, oferim si consultanta, venim cu recomandari specifice, solutii rapide la probleme de achizitie, facem analiza parcurilor auto. Suntem mai mult decat un simplu furnizor de servicii, suntem consultanti.
 
Ce a facut diferenta in timp, dincolo de grija deja mentionata catre nevoile clientelei si pionieratul in domeniu?
 
Apropos, nu ne-a placut niciodata sa ne referim la cei care apeleaza la serviciile noastre drept simpli clienti. Ne-am gandit mereu ca fiind partenerii nostri si astfel am putut relationa mai bine in interactiunile noastre. Revenind la intrebare, credem ca un plus credibilitatatii noastre in domeniu l-a oferit si faptul ca suntem singura companie din tara care detine o certificare valoroasa pe segmentul de distribuire a rovinietelor, respectiv ISO 9001- 2008, acordata de catre TÜV Rheinland Romania. Este o certificare internationala a calitatii, o serie de standarde de bune practici care confirma nivelul ridicat al activitatilor desfasurate; certificarea garanteaza calitatea serviciilor noastre. Ne-a oferit un mare plus in momentul in care am participat la licitatii sau am negociat contracte. Ne-am extins in timp si asta a insemnat construirea de parteneriate, iar aportul acestei certificari a fost extrem de valoros in momentul in care am dorit sa punem bazele unor relatii de incredere.
 
In ce directii a evoluat compania in timp?
 
Activam in prezent pe doua segmente: retail si corporate. In zona de retail, distribuim roviniete prin doua modalitati – prin parteneri si prin platforma proprie online Roviniete.ro. Lunar, ajung sa utilizeze website-ul roviniete.ro peste 100.000 de utilizatori unici atat din Romania, cat si din strainatate. O serie intreaga de parteneriate ne asigura prezenta in orice colt al tarii. In acest fel, ne-am oferit serviciile catre persoane fizice si companii de dimensiuni mici. Pentru clientii de tip corporate, serviciile sunt asigurate prin o alta platforma online dedicata si printr-un call center propriu; clientii nostri pot beneficia si de un manager de cont dedicat, asistenta permanenta la plasarea optima a comenzilor de roviniete online intr-un mediu securizat; am gandit astfel un pachet de servicii complet.
 
Care sunt oportunitatile pentru succes financiar in viitor?
 
Incercam sa venim in sprijinul companiilor cu servicii create special pentru nevoile clientilor. Studiem, in prezent, mai multe posibilitati prin care sa scadem presiunea financiara pe care o resimt acestia in ceea ce priveste impactul rovinietei in bugetul lor. De asemenea, ne axam foarte mult si investim in dezvoltarea solutiei noastre de software atat la nivel UX (user experience) si UI (user interface), dar mai ales la nivel de securitate al operatiunilor.
 
Ce servicii concrete preconizati ca ati putea oferi in viitor?
 
Vom intermedia achizitia taxei de pod (peaj) incepand cu primul trimestru din 2017, alaturi de reintroducerea vinietei de Ungaria, dar si introducerea vinietei de Bulgaria.